הורדת סרטונים מיוטיוב בחינם

גולשים שחיפשו הורדת סרטונים מיוטיוב בחינם גילו שחלק מהאתרים שמציעים הורדת סרטונים מיוטיוב בחינם פשוט לא עובדים (מלכודת פרסומות), וחלק דורשים התקנת תוסף שעשויה להיות מסוכנת למחשב שלכם. בנוסף חיפוש של הורדת סרטונים מיוטיוב בחינם מוביל לפעמים לתוצאות שאינן חינמיות, כמו למשל השירות של יוטיוב עצמם שמאפשר הורדת סרטונים אבל כרוך בתשלום. פרילנד גאים להיות האתר היחיד בעברית שמאפשר הורדה של סרטונים מיוטיוב בחינם, 100% עובד, ללא צורך בהתקנת תוסף, ו-100% בחינם פשוט הזינו כאן למטה ? את הלינק לסרטון שאתם רוצים להוריד מיוטיוב, והורידו את הסרטון למחשב שלכם בקלות!

רוצים להוריד סרטונים מיוטיוב ל-MP4 אליכם למחשב? זה מעולם לא היה פשוט יותר

בעזרת כלי הורדת הסרטונים באתר פרילנד תוכלו להוריד בקלות סרטונים מיוטיוב אליכם למחשב בפורמט MP4, והכל בקלות רבה.

 

איך להשתמש בכלי הורדת הסרטונים באתר פרילנד?

כדי להשתמש בכלי הורדת הסרטונים קודם כל אתם צריכים את כתובת הסרטון שאתם רוצים להוריד. אל דאגה, זה מאוד פשוט למצוא אותה! פשוט היכנסו ל youtube וצפו בסרטון שאתם אוהבים. הכתובת תופיע למעלה בשורת הכתובת, כאן:

איתור כתובת הסרטון

אחרי שמצאנו את הכתובת נעתיק אותה עם Ctrl+C, ונחזור לאתר פרילנד לדף עם כלי הורדת הסרטונים. אם אתם לא רואים את כלי הורדת הסרטונים פשוט גללו קצת למטה, כך:

לאחר שגללנו למטה יופיע כלי הורדת הסרטונים. כל מה שצריך לעשות זה להדביק את הכתובת שהעתקנו לתוך השדה המתאים, כך:

מיד עם הדבקת הכתובת הכלי יתחיל לחפש את הסרטון, וכשהסרטון יהיה מוכן יופיעו למטה כפתורי ההמרה. כדי שנוכל להוריד את הסרטון, קודם כל צריך להמיר אותו לפורמט MP4, זאת תעשו פשוט על ידי לחיצה על כפתור ההמרה והכלי כבר ימיר אותו בשבילכם:

אחרי שלחצנו על כפתור ההמרה, הכפתור יתחלף לכפתור הורדה. הדבר היחיד שנשאר לעשות עכשיו הוא ללחוץ על כפתור ההורדה, והסרטון ירד למחשב שלכם:

תהנו מהסרטון 🙂

תספרו לחברים:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

מה היית רוצה לקבל בחינם?

שתף/י אותנו ברצונות שלך, ונעשה מאמץ למצוא עבורך דרכים להשיג את מה שאת/ה רוצה בחינם!